Klienci Biznesowi
Klienci Prywatni
PLNbez VAT
Wszystkiecaret down icon
cart icon
Koszyk
Wszystkiecaret down icon

Płatność i Fakturowanie

Płatność

Płatność PayPal

Akceptujemy również płatności za pośrednictwem serwisu PayPal.

Proces uwierzytelniania 3-D Secure

Czym jest 3-D Secure?

Dzięki procesowi uwierzytelniania 3-D Secure gwarantujemy, że Państwa transakcje z wykorzystaniem karty kredytowej są zabezpieczone w możliwie najlepszy sposób. „3D" symbolizuje 3 strony uczestniczące w tym procesie: właściciela karty, bank wystawiający kartę i sprzedawcę. Visa nazywa ten proces Verified by Visa, podczas gdy MasterCard nazywa go MasterCard SecureCode. 3D Secure zapewnia, że prawomocny właściciel karty i prawomocny sprzedawca internetowy mogą zawrzeć transakcję. Korzystanie z tego procesu oznacza, że ryzyko oszustwa w sektorze e-commerce jest efektywnie zredukowane.

Jak działa 3-D Secure?

W przypadku płacenia za zakupy kartą kredytową otwiera się okno Państwa banku, w które należy wpisać osobisty kod bezpieczeństwa. Kod ten został przesłany przez bank i dlatego jest on znany jedynie Państwu i instytucji wydającej kartę. Kod ten nie jest w żadnym wypadku zapisany w karcie albo na niej i nie należy go mylić z trzy- lub czterocyfrowym kodem CVC znajdującym się na odwrocie karty kredytowej (ten kod jest również często wymagany). Płatność zostanie dokonana po przeprowadzonej identyfikacji.

Nie aktywowałem(am) mojego osobistego kodu bezpieczeństwa.

Jeśli Państwa bank obsługuje 3D Secure, a Państwo jeszcze nie aktywowali swojego osobistego hasła, można utworzyć to hasło samemu podczas procesu wymeldowywania.

Zarządzanie zamówieniami i zwrotami

W strefie „Moje konto" sklepu internetowego Elfa Distrelec można łatwo i wygodnie śledzić status wcześniejszych zamówień oraz złożyć wszelkie żądania zwrotu artykułu:

  1. Proszę zalogować się w sklepie za pomocą danych użytkownika.
  2. Proszę kliknąć przycisk „Moje konto" znajdujący się na prawo od pola wyszukiwań.
  3. W pasku nawigacji po lewej stronie należy najpierw wybrać „Zarządzanie zamówieniami", a następnie „Historia zamówień" poniżej.
  4. Teraz zobaczą Państwo listę wszystkich wcześniejszych zamówień. (Jeśli są Państwo administratorem firmowego konta w sklepie internetowym Elfa Distrelec, w tym miejscu pojawią się zamówienia wszystkich pracowników danej firmy). Listę tę można przeszukiwać, sortować i drukować stosownie do potrzeb.
  5. Za pomocą strzałki, widocznej obok każdego zamówienia można przejść do strony szczegółów poszczególnych zamówień.
  6. Na stronie szczegółów znajdują się informacje o dacie i statusie zamówienia, adresie do faktury i adresie dostawy, typie płatności oraz dostawy, oraz o zamówionych produktach. W tym miejscu można także odtworzyć te dane lub dodać listę zakupów.
  7. Gdy tylko zamówienie otrzyma status „otrzymano", można tworzyć wnioski o zwrot poszczególnych artykułów. W tym celu należy kliknąć „Zwróć ten produkt" poniżej zamówionej ilości.
  8. W okienku typu „lightbox” które się pojawi, należy wpisać ilość produktów do odesłania wraz z podaniem przyczyny zwrotu, stanu opakowania, swoich komentarzy i – o ile istnieją takie wymagania - również numeru seryjnego zwracanych produktów. Ponadto istnieje również możliwość podania informacji, czy zwracane produkty mają zostać wymienione na nowe. Następnie należy kliknąć „Wyślij zapytanie".
  9. Następnie otrzymają Państwo e-mail potwierdzający przyjęcie zapytania.
  10. Pracownik Elfa Distrelec skontaktuje się z Państwem w celu omówienia szczegółów.

Kontakt

Księgowość

E-Mail: obsluga.klienta@elfadistrelec.com

Informacja o dokonanej płatności

E-Mail: remittance@distrelec.com