Nowe narzędzie, menedżer zatwierdzania zamówień, pomaga zwiększyć efektywność poprzez zarządzanie działem i zespołem online.
Umożliwia Państwu, jako administratorom, dodawanie użytkowników do konta i ustalanie limitu budżetu na zamówienie i na rok.
Zarządzaj działem lub zespołem online
Zarejestrowanie się jako użytkownik umożliwi zarządzanie działem lub zespołem online.
Dodaj podużytkowników do konta
Możesz zarejestrować nowego pracownika (podużytkownika), przechodząc na stronę Menedżer zamówień i wybierając opcję „Zarządzanie użytkownikami”. Podczas tworzenia użytkownika limit budżetu można również opcjonalnie przypisać do konkretnego podużytkownika. Jeśli użytkownik już istnieje i musi być wymieniony jako podużytkownik, skontaktuj się z działem obsługi klienta. W przeciwnym razie podużytkownik będzie widoczny jako „Użytkownik oczekujący na potwierdzenie” w obszarze „Zarządzanie użytkownikami”. Pracownik otrzyma wiadomość e-mail z informacją o aktywacji profilu.
Zdefiniuj limity budżetu dla zamówienia i roku
Aby zachować kontrolę nad wydatkami, można przypisać limit budżetu do określonego pracownika. Limit na zamówienie i rok. Gdy zamówienie otrzyma dozwolony budżet, zostanie ono wysłane do zatwierdzenia drogą elektroniczną, a kierownik może je przejrzeć i potwierdzić lub odrzucić.
Twoje korzyści
- Akceptacja zamówienia bez papierowych dokumentów
- Zwiększenie wydajności
- Mniej biurokracji