Zespół ds. mediów społecznościowych
Zespół ds. mediów społecznościowych Elfy Distrelec monitoruje nasze konta na LinkedIn, Twitterze, Facebooku i Instagramie od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.
Nasz zespół z siedzibą w Manchesterze publikuje treści, które są dostosowane do potrzeb naszych partnerów i klientów w całej Europie.
Niniejsze wytyczne zawierają informacje na temat rodzaju publikowanych przez nas treści oraz tego, w jaki sposób będziemy reagować na wszelkie problemy i pytania dotyczące naszej działalności w mediach społecznościowych.
Nasze zasady
Platformy społecznościowe to świetne miejsce do rozrywki, nauki i dyskusji. Choć ma to miejsce bardzo rzadko, zdarza się, że na naszych stronach użytkownicy nie zachowują się, jak należy.
Oto kilka zasad, o których przestrzeganie prosimy wszystkich, którzy wchodzą z nami w interakcje:
- Każdy ma prawo do własnej opinii – respektuj ją, nawet jeśli się z nią nie zgadzasz.
- Załóż pozytywne intencje. Czasami trudno jest ocenić ton czyjejś wypowiedzi, więc warto wyjść z założenia, że ktoś nie miał nic złego na myśli.
- Zachowaj poufność swoich danych osobowych (więcej na ten temat później).
- Powstrzymaj się od obelg i przekleństw.
- Bądź sobą – chętnie poznamy Twoją opinię.
Publikowane treści
Edukacja
Publikujemy informacje o ważnych wydarzeniach i aktualnościach, które mają wpływ na rozwój branży. Ponadto udostępniamy porady z zakresu elektroniki, narzędzi i komponentów, które pozwolą optymalnie wykorzystać produkty niezbędne do wykonywania zadań.
Informacja
Nasz asortyment obejmuje tysiące pozycji. Gdy nasza oferta wzbogaci się o nowe produkty lub dostępne będą sezonowe obniżki, natychmiast poinformujemy o tym naszych klientów.
Rozrywka
Era zawiłych i skomplikowanych samouczków to już przeszłość. Nasza platforma oferuje proste, zrozumiałe materiały, które wyjaśniają zawiłości poszczególnych funkcji, sprawiając, że ich zrozumienie staje się dziecinnie proste.
Postępowanie z obraźliwymi treściami
Media społecznościowe umożliwiają ludziom wyrażanie siebie i swoich zalet. Zdarza się, że mogą potęgować także ich negatywne cechy.
Jeśli użytkownik dopuści się następujących zachowań, usuniemy treści i – jeśli będzie to konieczne – ograniczymy dostęp użytkownika do naszego konta:
- Obraźliwe, pełne gróźb lub nienawiści zachowanie.
- Udostępnianie treści, które naszym zdaniem są obraźliwe.
- Udostępnianie treści naruszających prawo (takich jak materiały zniesławiające lub nieautoryzowane wykorzystanie własności intelektualnej).
- Wykorzystywanie naszej strony do osobistej reklamy lub marketingu własnych produktów/stron internetowych.
Nasze profile w mediach społecznościowych
Pytania
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej polityki społecznościowej lub naszych innych działań, wyślij wiadomość e-mail na adres social@distrelec.com.