Klienci Biznesowi
Klienci Prywatni
PLNbez VAT
Wszystkiecaret down icon
cart icon
Koszyk
Wszystkiecaret down icon

Media społecznościowe

Zespół ds. mediów społecznościowych

Zespół ds. mediów społecznościowych Elfy Distrelec monitoruje nasze konta na LinkedIn, Twitterze, Facebooku i Instagramie od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.

Nasz zespół z siedzibą w Manchesterze publikuje treści, które są dostosowane do potrzeb naszych partnerów i klientów w całej Europie.

Niniejsze wytyczne zawierają informacje na temat rodzaju publikowanych przez nas treści oraz tego, w jaki sposób będziemy reagować na wszelkie problemy i pytania dotyczące naszej działalności w mediach społecznościowych.

Nasze zasady

Platformy społecznościowe to świetne miejsce do rozrywki, nauki i dyskusji. Choć ma to miejsce bardzo rzadko, zdarza się, że na naszych stronach użytkownicy nie zachowują się, jak należy.

Oto kilka zasad, o których przestrzeganie prosimy wszystkich, którzy wchodzą z nami w interakcje:

  • Każdy ma prawo do własnej opinii – respektuj ją, nawet jeśli się z nią nie zgadzasz.
  • Załóż pozytywne intencje. Czasami trudno jest ocenić ton czyjejś wypowiedzi, więc warto wyjść z założenia, że ktoś nie miał nic złego na myśli.
  • Zachowaj poufność swoich danych osobowych (więcej na ten temat później).
  • Powstrzymaj się od obelg i przekleństw.
  • Bądź sobą – chętnie poznamy Twoją opinię.

Publikowane treści

Edukacja

Publikujemy informacje o ważnych wydarzeniach i aktualnościach, które mają wpływ na rozwój branży. Ponadto udostępniamy porady z zakresu elektroniki, narzędzi i komponentów, które pozwolą optymalnie wykorzystać produkty niezbędne do wykonywania zadań.

Informacja

Nasz asortyment obejmuje tysiące pozycji. Gdy nasza oferta wzbogaci się o nowe produkty lub dostępne będą sezonowe obniżki, natychmiast poinformujemy o tym naszych klientów.

Rozrywka

Era zawiłych i skomplikowanych samouczków to już przeszłość. Nasza platforma oferuje proste, zrozumiałe materiały, które wyjaśniają zawiłości poszczególnych funkcji, sprawiając, że ich zrozumienie staje się dziecinnie proste.

Postępowanie z obraźliwymi treściami

Media społecznościowe umożliwiają ludziom wyrażanie siebie i swoich zalet. Zdarza się, że mogą potęgować także ich negatywne cechy.

Jeśli użytkownik dopuści się następujących zachowań, usuniemy treści i – jeśli będzie to konieczne – ograniczymy dostęp użytkownika do naszego konta:

  • Obraźliwe, pełne gróźb lub nienawiści zachowanie.
  • Udostępnianie treści, które naszym zdaniem są obraźliwe.
  • Udostępnianie treści naruszających prawo (takich jak materiały zniesławiające lub nieautoryzowane wykorzystanie własności intelektualnej).
  • Wykorzystywanie naszej strony do osobistej reklamy lub marketingu własnych produktów/stron internetowych.

Pytania

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej polityki społecznościowej lub naszych innych działań, wyślij wiadomość e-mail na adres social@distrelec.com.