Klienci Biznesowi
Klienci Prywatni
PLNbez VAT
Wszystkie
Koszyk
Wszystkie

Media społecznościowe

Zespół ds. mediów społecznościowych

Zespół ds. mediów społecznościowych Elfy Distrelec monitoruje nasze konta na LinkedIn, Twitterze, Facebooku i Instagramie od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.

Nasz zespół z siedzibą w Manchesterze publikuje treści, które są dostosowane do potrzeb naszych partnerów i klientów w całej Europie.

Niniejsze wytyczne zawierają informacje na temat rodzaju publikowanych przez nas treści oraz tego, w jaki sposób będziemy reagować na wszelkie problemy i pytania dotyczące naszej działalności w mediach społecznościowych.

Nasze zasady

Platformy społecznościowe to świetne miejsce do rozrywki, nauki i dyskusji. Choć ma to miejsce bardzo rzadko, zdarza się, że na naszych stronach użytkownicy nie zachowują się, jak należy.

Oto kilka zasad, o których przestrzeganie prosimy wszystkich, którzy wchodzą z nami w interakcje:

  • Każdy ma prawo do własnej opinii – respektuj ją, nawet jeśli się z nią nie zgadzasz.
  • Załóż pozytywne intencje. Czasami trudno jest ocenić ton czyjejś wypowiedzi, więc warto wyjść z założenia, że ktoś nie miał nic złego na myśli.
  • Zachowaj poufność swoich danych osobowych (więcej na ten temat później).
  • Powstrzymaj się od obelg i przekleństw.
  • Bądź sobą – chętnie poznamy Twoją opinię.

Publikowane treści

Edukacja

Publikujemy informacje o ważnych wydarzeniach i aktualnościach, które mają wpływ na rozwój branży. Ponadto udostępniamy porady z zakresu elektroniki, narzędzi i komponentów, które pozwolą optymalnie wykorzystać produkty niezbędne do wykonywania zadań.

Informacja

Nasz asortyment obejmuje tysiące pozycji. Gdy nasza oferta wzbogaci się o nowe produkty lub dostępne będą sezonowe obniżki, natychmiast poinformujemy o tym naszych klientów.

Rozrywka

Era zawiłych i skomplikowanych samouczków to już przeszłość. Nasza platforma oferuje proste, zrozumiałe materiały, które wyjaśniają zawiłości poszczególnych funkcji, sprawiając, że ich zrozumienie staje się dziecinnie proste.

Postępowanie z obraźliwymi treściami

Media społecznościowe umożliwiają ludziom wyrażanie siebie i swoich zalet. Zdarza się, że mogą potęgować także ich negatywne cechy.

Jeśli użytkownik dopuści się następujących zachowań, usuniemy treści i – jeśli będzie to konieczne – ograniczymy dostęp użytkownika do naszego konta:

  • Obraźliwe, pełne gróźb lub nienawiści zachowanie.
  • Udostępnianie treści, które naszym zdaniem są obraźliwe.
  • Udostępnianie treści naruszających prawo (takich jak materiały zniesławiające lub nieautoryzowane wykorzystanie własności intelektualnej).
  • Wykorzystywanie naszej strony do osobistej reklamy lub marketingu własnych produktów/stron internetowych.

Pytania

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej polityki społecznościowej lub naszych innych działań, wyślij wiadomość e-mail na adres social@distrelec.com.